loading...

روزمرگی های یک دیجیتال مارکتر

معرفی بهترین سایت های مربوط به نقد کردن درآمد یوتیوب با کمترین کارمزد و سریعترین زمان برای برداشت پول از یوتیوب | کسب درآمد دلاری از یوتیوب

بازدید : 21
دوشنبه 7 شهريور 1401 زمان : 11:09

در این زمان که بسیاری از افراد در حال ورود به دنیای کسب درآمد از یوتیوب گام برداشته‌اند و دغدغه های جدی نیز دارند،‌لازم دانستیم که برای برخی از این مشکلات راحلی پیدا کنیم تا بتوانید بدون مشکل به ادامه فعالیت و نقد کردن درامد یوتیوب خود ادامه بدهید.

شرابط مانیتایز یوتیوب

برای اینکه شما بتوانید از یوتیوب درآمد کسب کنید باید به شرایط مانیتایز شدن کانل خود برسید،‌ که صد البته مانند هر پلتفرم دیگری شما باید به یکسری از قوانین و قواعد پایبند باشید،‌ فلذا ابتدا برخی از شرایط عمومی که مربوط به مانیتایز شدن یوتیوب را خدمت شما ارائه می دهیم.

به همین منظور شرایط نفد کردن درآمد یوتیوب به شرح زیر می باشد.

۱- رسیدن به ۱۰۰۰ سابسکرایب

۲- داشتن ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم برای کانال خود

۳- فعال کردن ورود ۲ مرحله یوتیوب

۴- وریفای کردن کانال(وارد کردن موبایل)

این موارد به عنوان شرایط عمومی یوتیوب برای مانیتایز یوتیوب در نظر گرفته شده و شما باید به حد نصابی که یوتیوب در نظر گرفته برسید.

چند مورد از اصطلاحاتی که بیان شد را لازم میدانیم که توضیح دهیم.

سابسکرایب یوتیوب چیست؟

سابسکرایب درواقع به تعداد افرای گفته میشود که دنبال کننده کانال شما می باشد و با زدن دکمه subscribe در کانالتان، شما را در لیست کانال های مورد علاقه اضافه میکند،‌ در واقع سابسکرایب یوتیوب مانند فالوور در اینستاگرام عمل میکند و شما با دنبال کردن کانال مورد نظر میتوانید از جدید ترین ویدیو های منتشر شده زود تر از بقیه آگاه بشوید.

واچ تایم چیست؟

واچ تایم یوتیوب به مجموع میزان زمانی گفته میشود که توسط دیگر افراد در یوتیوب ویدیو های شما دیده شده است.

به عنوان مثال ویدیوی شما ۴ دقیقه می باشد و ۱۲۰ نفر ویدیو شما را مشاهده کرده اند،‌ در این صورت مجموع واچ تایم شما ۴۸۰ دقیقه می باشد.

نکته بسیاری مهم این که هرچقدر میزان واچ تایم شما افزایش پیدا کند،‌به همان میزان نیز درآمد از یوتیوب شما نیز افزایش پیدا میکند.

آیا در ایران هم می شود از یوتیوب کسب درآمد دلاری داشت؟

برای اینکه شما بتوانید از یوتیوب کسب درآمد داشته باشید باید حساب ارزی داشته باشید و این مورد جزو اصلی ترین شرایط یوتیوب میباشد،‌ با توجه به تحریم های دولت آمریکا،‌ امکان افتتاح نقد کردن درآمد بصورت مستقیم برای یوتیوبرهای ایرانی وجود ندارد،‌ولی برای حل کردن این مشکل روش های متعددی وجود دارد که به تمامی موارد را به تشریح در زیر توضیح خواهیم داد.

روش اول: سفر به یکی از کشور هایی که امکان افتتاح حساب ارزی وجود دارد نظیر ترکیه،‌ که البته این روش خود دارای ریسک های خاص خود را علاوه بر هزینه سفر دارد.به عنوان مثال بسیاری از کاربرانی که از این روش اقدام به افتتاح حساب ارزی کردند، بعد از مدتی حساب آنها توسط بانک مسدود می شود و البته بانک کشور صادر کننده کارت بانکی دلایل خود را اعلام میکند (گاها این مورد به خاطر تراکنش های مشکوک اتفاق می افتد)

روش دوم: استفاده از حساب دوستان و آشنایان که در کشور های دیگر اقامت دارند،‌ البته این مورد برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست ومطمئنا ریسک خاص خود را نیز به همراه دارد.

روش سوم : استفاده از شرکت های واسط: این مورد را میتوان مطمئن ترین روش برای نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران دانست.

برای این منظور بهتر است که شما تحقبقات لازم برای انتخاب شرکت مناسبی که کار نقد کردن درآمد یوتیوب را انجام میدهند انجام دهید.

بسیاری از شرکت ها کارمزد های بالایی برای نقد کردن درآمد یوتیوب دریافت میکنند و این میزان کارمزد حتی تا ۴۰ درصد هم میرسد،‌ ولی ما ۲ شرکت مطرح که در این زمینه فعالیت میکنند و کارمزد نقد کردن درامد انها فقط ۵ درصد می باشد را معرفی میکنیم.

دکتر یوتیوب: این سایت که به عنوان اولین سایت در حوزه یوتیوب فعالیت خود را شروع کرد، با ارائه آموزش های متنوع و جامع موجب افزایش سطح آگاهی و دانش افراد نسبت به یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب شد،‌ابته خدمات متنوع دیگری نیز ارائه میدهد که از مهمترین خدمات آن نقد کردن درآمد یوتیوب با کارمز بسیار پایین می باشد.

اکادمی تیوبرز: این اکادمی نیز در مسیر آموزش و پرورش یوتیوبرهای خلاق گام برداشته و توانسته بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در زمینه تخصصی یوتیوب و یوتیوبر شدن را پرورش دهد و همچنین با ارائه خدمات متعدد نظیر مشاوره تخصصی،‌ نقد درآمد یوتیوب،‌ بررسی کانال یوتیوب،‌ کانتن ایدی،‌ رفع خطا های یوتیوب و... یاری رسان افراد برای رسیدن درآمد دلاری باشد.

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم که اطلاعات کافی درباره ی یوتیوب را خدمت شما عزیزان داده باشیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 184
  • کدهای اختصاصی